Remote support via onze helpdesk of support ter plaatse? Ons team staat voor uklaar.
Remote support via onze helpdesk of support ter plaatse? Ons team staat voor uklaar.
Onze divisie Vanasoft zorg met zijn zestien IT-specialisten voor een constante en professionele service.
Onze IT-specialisten verzorgen de installatie, opstartbegeleiding, opleiding en integratie van uw project. Nadat u onze software in gebruik heeft genomen bieden we u ook de gewenste after-sales service aan.
Enerzijds kunnen we uw software onderhouden en upgraden. Op die manier is uw software steeds up-to-date en voorzien van de nieuwste functionaliteiten.
Anderzijds is onze helpdesk aanwezig om uw interventieaanvragen over software aan te pakken. 24/7 service, reactietermijnen binnen vier uur en ingrepen via remote control zijn daarbij diverse mogelijkheden.
Afhankelijk van uw wensen stellen we een servicepakket op maat voor u samen.
Wilt u meer weten over onze mogelijke serviceniveaus? Klik op deze link en vul het contactformulier in.