In 2004 is Sylvianne gestart bij Vanas en heeft een ruime ervaring in het organiseren van events en het opzetten van verschillende campagnes.
In 2004 is Sylvianne gestart bij Vanas en heeft een ruime ervaring in het organiseren van events en het opzetten van verschillende campagnes.
"Ik verzorgde de organisatie van alle evenementen en campagnes van A tot Z. Ook zorgde ik ervoor dat Vanas vertegenwoordigd werd op verschillende beurzen. Ik leg het eerste contact met de klanten, dus is het mijn verantwoordelijkheid om Vanas op een correcte manier te representeren. Dankzij mijn commerciële ingesteldheid en communicatieve vaardigheden ben ik in staat om klanten warm te maken voor onze oplossingen. Daarnaast ging ik ook op zoek naar synergieën in de markt. Zo hebben wij een 15-tal jaar geleden een campagne opgestart om onze geautomatiseerde systemen te introduceren bij garages. En dat bleek een groot succes te zijn.”
Intussen heb ik met zeer veel zin en enthousiasme debiteurenbeheer opgestart en is dit mijn hoofdtaak geworden. En dit voor onze 3 firma’s zijnde Vanas Engineering NV, Vanas Engineering BV en TouchPoint Medical, de klanten op een zéér vriendelijke manier aanmanen om hun facturen te betalen en liefst zo vlug mogelijk is momenteel mijn hoofdtaak en soms een uitdaging die ik zéér graag aanga.
Wanneer de klant zijn factuur niet wil betalen, dit kunnen diverse redenen zijn, luister ik naar de klant, geef ik door aan de betrokken dienst bij ons die zich hier verder over moet ontfermen en oplossen. Ik volg intern verder op tot dit werd opgelost naar de klant toe en de klant zijn factuur kan betalen.