Naast een opleiding Boekhouden & Informatica heeft Sabine ervaring opgedaan in verschillende administratieve functies. In 2011 is zij bij Vanas begonnen waar haar administratieve vaardigheden goed van pas komen.
Naast een opleiding Boekhouden & Informatica heeft Sabine ervaring opgedaan in verschillende administratieve functies. In 2011 is zij bij Vanas begonnen waar haar administratieve vaardigheden goed van pas komen.
“Ik ben al 7 jaar verantwoordelijk voor het beheer van klantbestellingen en alles wat daarbij komt kijken. Dat wil zeggen de verwerking en opvolging van de aanvragen en de facturatie ervan. Het is erg belangrijk om nauwkeurig en stipt te werken zodat de flow correct verloopt. Ook moet je jezelf flexibel kunnen opstellen in geval van last minute aanpassingen. Elke verandering die de klant doorgeeft moet meteen worden verwerkt zodat alles van de eerste keer correct verloopt. Een goed overzicht bewaren is de boodschap. Mijn doel is om de administratieve ballast bij de klant te minimaliseren door zo efficiënt en nauwkeurig mogelijk te werken.”